HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 29 juni 2010

Färgskalor & Dagens;)





En sån underbart skön kväll! Helt ljummet ute...gått promenad med T & B som fått bada med. Vild jakt i vattenbrynet med varandra så vattnet stänkte;)

Det här med färgskalor är spännade tycker jag. Lite kul med färger att vissa passar i vissa färger...En blond passar jättebra i rött och en annan (jag ;)) inte alls. Visst, vi är nog många som gjort färganalyser och vet om vi är varma eller kalla, ska ha guld eller silver, men de flesta har nog känslan ändå. Mina färgskalor på mina kläder har fastnat i det vita, creme, beige, puder, rosa och det härliga är väl att det mesta går ton i ton och då blir ju kombinationsmöjligheterna nästan oändliga! Svart fungerar ju alltid med och är en bra bas, särskilt vintertid. Så när en del ibland har sagt till mig; Men du passar väl i rött eller blått? NIX, inte alls...möjligtvis hallonrött eller ljusblått men sen är det kört. Tror ni känner igen er...och de flesta av oss landar nog in inredningsmässigt i de färger med vi gärna klär oss i.

Min dagens är den söta tunikan i en favoritfärg, nougatpuderfärgad från Saint Tropez, cremefärgad underklänning Cream( den har ni sett tusen ggr nu), fyndad sommarREAväska från Friis & Company i nougatbrun med matta silvriga detaljer, kul armband i puderrosa som man virar flera varv och söta ballerina i puder från Scorett. Favorithalsband, bekant vid detta laget;)

Mmm....helgen är bokad! Vart får ni veta senare;)
Sov gott;)
Adela

1 kommentar:

  1. Snygging där! Visst hittar man färger man trivs och passar i. Gillade verkligen armbandet.
    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails