HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 29 juni 2010

Flätor, Barometer, Lise & Saint Tropez


Ytterligare en dag i strålande sol och värme! Det är t o m roligare att jobba när solen skiner, även om man helst vill vara ledig förstås! Hela 6 dagar kvar till semester så det ska nog ordna sig;) Tycker det är så fint med flätor på olika sätt! Som bilden ovan från nätet, lite slarvigt uppsatt. Kör en liten fläta då och med luggen och tycker det är sommarfräscht. Det är ju åldersgräns på att ta körkort och annat men inte på flätor tycker jag! ;-) Gillar det!


Två godbitar jag kikade på, den rosa från Lise Sandahl är riktigt mysig i modellen tycker jag.

Superfräscha klänningen från Gina Tricot, hellång. Såg den i butik och den var verkligen snygg!


Den här sötsaken kommer från Saint Tropez. Älskar den färgen, fin till brännan;)


Sista bilden är min lampa jag äntligen fått tag i på Ikea. Barometer, som varit slut och ska UTGÅ för er som har tänkt att köpa den! Jag hade en innan på mitt sängbord, men ville komplettera med en på det andra bordet med;) Jättefin i modellen!
Ha en riktigt nice dag nu;)
Kram
Adela






5 kommentarer:

  1. Neeeeej ska lampan utgå på Ikea??? Jag vill ju ha en sådan. Vet du när?

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt med flätorna!!! Ingen åldersgräns på det inte :)

    Fina klänningar, har letat efter en snygg långklänning men inte hittat någon i sommar, men den du visar ser snygg ut, måste spanas in!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. St Tropez-klänningen är jättefin! Visst är det fint med flätor! Finns ju lösa flätor man kan köra med. Inte alla har så tjockt hår och skulle dom göra en sån tjock fläta uppi som hon på bilden har skulle det bli lite dåligt med hår kvar! Kram

    SvaraRadera
  4. Heléne: Enligt den tjejen jag pratatde med på Ikea skulle de försvinna snart! Ring och kolla kanske med dom för säkerhets skull=)

    Bella & linda: Ja visst är klänningarna små drömmar och flätor är sommarens grej tror jag;)
    Lösa flätor är en kul grej! Fick ett tips av en tjej på midsommar så jag köpte ett "flätdiadem" i hår som ser äkta ut i min färg på Glitter! Superfint!

    Kramis till er!

    SvaraRadera
  5. Hej Igen!
    Riktigt fina klänningar. På tal om flätor det brukar jag ha oxå på dagarna är så skönt. Såg faktiskt en kund som hade en snygg fläta i håret idag. Den måste jag försöka göra hur snyggt som helst. Perfekt att ha på sommaren;)
    Kram Bettan

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails