HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 30 juni 2010

Sommarhus










Hej Onsdag, veckans mittendag! Känner mig dagvill...kanske beror på att man har börjat nedräkning för semester och att det samtidigt är mycket på jobbet som ska vara klart innan!

Inspirerande bilder från fina sommarhus. Har varit min dröm så länge jag kan minnas om ett sommarhus att vara vid, inreda och känna som ett "andra hem". Mitt drömställe är redan utsett, det ligger på en ö som jag har nämnt här:-) och precis invid havet. Ett liten vit stuga med en liten balkong uppe med snickarglädje och ingen insyn bortsett utifrån havet. Hittade den av en slump för många år sen vid en semester då vi gick kringelikrokiga stigar. Aahh...vilken liten pärla! Fattas bara säkert ca 4 milj på mitt bankkonto;-)Skulle säkert dö av glädjefnatt om jag ägde ett sånt ställe! Nästan varje gång jag är där måste jag dit och kika och se "mitt ställe";) Ja, ja....drömma går ju!

Ikväll väntar mer jobb med webshopen, fakturor och en del annat. Men listan innan semestern minskar då med...check, check, check! :-)

Kram
Adela

3 kommentarer:

  1. Hej gumman, vilken pärla du har hittat och vilka fina bilder *drömmer* Hoppas allt är bra med dig och de dina. Sorry att jag inte hunnit titta in så mycket. Har varit full kaos!! KRam

    SvaraRadera
  2. Skulle också kunna tänka mig en vecka (eller två) vid den där stugan:)
    Har ju ett lantställe men där hamnar mest sån´t man tröttnat på hemma i stan. Vet inte riktigt varför jag tror att de blir snyggare där ute??
    Ha det så himla bra!!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Men man vet ju aldrig :) du kanske vinner på lotto eller något en vacker dag , då kan du ju slå till ,,

    Önskar dig en riktigt fin sommar

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails