HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 10 januari 2011

EN GIVEN KANDIDAT


Hello godingar!

En kortis från mig i kvällen när jobbet lugnat ner sig;)
Gör som alla andra, kikar och frestas av OM spring. Sååå mycket fint man vill ha, men det gäller att tänka och sålla...;) En given kandidat för mig är i alla fall den här skönheten! Totally lovely! Den passar till det mesta redan befintliga i min garderob och det är ju så man måste tänka;)
I dag flyttade det in vita krokus och pärlhyacinter till oss samt vit ranunkel och cremefärgad gerbera...så härligt vårligt!

Plikten kallar...det finns en del som inte vet att det är bara måndag och har fest ändå...;)

KRAM

8 kommentarer:

  1. Hej! Ja, den är supersöt!! och som du säger så passar den nog till mycket hos dig ( och hos mig :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Står Adela på den där;) Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är den underbar. Jag tycker det står Adela på den:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med ovanstående ! det är ju bara DU !
    FINNS det verkligen VITA pärlhyacinter ? Hm... trodde det bara fanns blå...♥

    SvaraRadera
  5. Hahaha....ja du den är ju klockren till dig!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej där, blir förstås mycket nyfiken. Vad jobbar du med?

    Å jag har varit på flera Odd Molly utförsäljningar, har handlat en del men aldrig något plagg med klippt etikett.
    Hmm, verkar fortsatt lite märkligt.
    Tror mer på teorin om defekta varor, ska nog gå igenom dem lite noggrannare.

    /Carina

    SvaraRadera
  7. Endel har helg varje dag, sorgligt nog.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  8. Hi,
    I´m from Finland and visit your blog VERY often. I love your home, you have a lot of same things I have also.
    Have a nice winter!
    all the best, Tuikku

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails