HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 18 juni 2011

SOMMARFRÄSCHT FRÅN VÅGA & LOT´´S LIVING SOM PIGGAR UPP


 Hello sweet girls!

Hoppas ni har en bra lördag?
Min har startat bra;) Har haft en rejäl sovmorgon då ett lika rejält jobbpass  på P på 16 timmar väntar...bäst att vara utvilad! Men först ska jag ut i spåret nu...mmmmm mycket god mat efter student och annat har det varit nu ett tag.

Har ni sett mina nya fräscha armband från VÅGA? Superfina och snygga att kombinera hur som helst! Valde det ena med snäckskalliknande som är så somrigt med ett silverhjärta i i kombination med fina pudriga färger. Är så nöjd med dem, de kommer att hänga med i sommar! Fina att kombinera om man köper till någon turkos nyans med eller favoritfärgen rosa;) VÅGA übersnygga kollektion finns hos Zanslösa Ting här i Eksjö och Malin skickar gärna med mot förskottsbetalning.
 Minns ni med Lot´s livings fina muggar? Jag lottade ut två st här som Malin sponsrade med i vintras. Nu finns de i den här makalöst snygga turkosa färgen och även i cremevitt och rosa! Skynda er att köpa, de går som smör....;) Mycket, mycket snygga!
Har snyggt sällskap av min fina stora kaffekopp i rosa från Indiska....å vad kul det är med fint porslin!=)

Nu väntar spåret....puh, bara att kämpa på!

Kram och ha en
TOPPENLÖRDAG NU!


7 kommentarer:

  1. Ååååå vad snygg kombo på armband från våga bara så snygga.Fräscht nu till sommaren.Bara så snygga muggar kanonfina dom också.Ha en underbar lördag rara du .Kraaaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej, visst är de muggarna fina. Har några stycken och de är så goda att dricka kaffelatte ur. Kanske ska fylla på lagret med någon ny nyans. Christina

    SvaraRadera
  3. Sommriga fina armband. Nu fick jag lite tips till min egen smyckestillverkning. Fast jag sätter nog dit en liten berlocl som det går att stansa ett namn eller budskap på också. Tack för en fin blogg.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Guu så söta armband.
    Grejen är den att jag skulle aldrig komma på rätt tillfälle att använda dem på.
    Har samlat på mig massor med åren men år väldigt konservativ när det gäller smycken, det blir mest 'det gamla vanliga' :)

    SvaraRadera
  5. Fint armband och fina muggar! Ha det så bra i spåret:) Kram

    SvaraRadera
  6. Superfina muggar, vilken härlig färg! Jag får skuffa undan nåt annat så det blir plats i skåpet;) Vad fint du har lagt in dina bilder, jag får titta in till dig på kontoret så får du visa hur man gör...! Kram fia

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Undrar var man kan få tag på de jättefina muggarna?
    Vilket mysigt hem du har..=)
    / Jessica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails